Lycka - 2 dagar kvar!

Nu är det bara ynka 2 dagar (!) kvar till en dag som nog kommer bli en av de bästa dagarna i mitt liv, det känner jag på mig!
På tisdag är de här; Simple Plan befinner sig då i Stockholm, för att spela för sina fans på Tyrol på Gröna Lund! 18.00 är det dags för konsert, och innan dess, 16.00, är det Soundcheck Party för ca 50 lyckliga medlemmar i SPCrew!

Sen hände det en annan grej igår som verkligen gjorde min dag! Som jag har berättat förut så har jag lyssnat på Simple Plan i drygt 8 år, jag upptäckte dem när jag var 14/15 år (faktiskt via filmen "New York Minute" som jag såg med några kompisar då, där de uppträder med låten Vacation! Efter det var jag fast!) och har älskat dem sen dess. De är ett otroligt bra band, med fem härliga medlemmar som alltid lyckas producera underbar musik som alltid går rätt in i hjärtat på en!
Jag har aldrig träffat Simple Plan förut, inte heller sett en konsert med dem (tyvärr) för varje gång de varit i Sverige förut så har jag aldrig haft möjlighet att gå, och det har känts så himla tråkigt varje gång! Så att detta nu kommer hända på tisdag känns helt otroligt för mig!
Det har alltid varit en dröm för mig att få träffa dem, deras musik har alltid betytt mycket för mig och varit en stor del av mitt liv. Den har hjälpt mig genom många svåra perioder i mitt liv, på många sätt, så det är svårt att beskriva exakt hur mycket detta band och deras musik har betytt och fortfarande betyder för mig.

Detta är något jag delade med mig utav då onlysimpleplan lade upp ett inlägg i förrgår om att 7 lyckliga fans kunde få chansen att vara med och intervjua Simple Plan! Jag kände att jag definitivt ville få chansen att vara med om detta otroliga tillfälle, så jag mailade dem och igårkväll fick jag svaret att jag var en av de 7 lyckligt lottade som var utvalda! Jag känner mig så otroligt lycklig just nu, ord kan knappt beskriva min lycka!
Denna tisdag kommer som sagt, med största sannolikhet, att bli en av de bästa dagarna i mitt liv!
Tack onlysimpleplan!


Bildkälla


Bildkälla


Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0