4 dagar kvar!

Nu är det bara 4 dagar kvar till Simple Plan konserten på Tyrol i Stockholm! Så roligt det ska bli, jag är verkligen jättepeppad!
Och igår blev jag ännu mer peppad och väldigt lycklig då jag fick ett mail från SPCrew där det stod "You will be attending the SPCrew member exclusive Soundcheck Party with Simple Plan on April 17th!", awesome!
Så inte bara ska jag få gå på en live konsert med Simple Plan (som jag velat gjort sen jag var typ 15 (dvs 8 år sedan!), men som aldrig har kunnat bli av förrän nu!), men nu ska jag även få gå på Soundcheck Party innan konserten!
Och eftersom jag köpte 2 biljetter via SPCrew i höstas så är jag kvalificerad för 2 platser till soundcheck partyt, så nu ska vi se till att min kusin (som jag ska gå med) ska köpa medlemsskap i SPCrew så hon kan gå med mig på detta också!
Känner mig så himla glad just nu, lycka! Vi ses på tisdag alla Simple Plan fans!


Bildkälla


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Sometimes I wish I could save you

EHKJEKRHJRYJ :'DDD

2012-04-15 @ 12:55:29
URL: http://emjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0