Underbar konsert!

Jag var ju som sagt på konsert med Simple Plan förra tisdagen, och det var helt otroligt! Min första Simple Plan konsert, snacka om överlycklig jag var! Framför allt då vi lyckliga 50 (ca) pers som fick komma på Soundcheck Partyt fick träffa killarna innan konserten, det kändes helt overkligt och så väldigt roligt att få träffa dem!
Det blev tyvärr ingen intervju för min del som jag sett fram emot och förberett mig inför, det blev inte organiserat som det skulle så ingen kontaktade mig när det väl var dags, så det känns väldigt tråkigt. Jag hade sett fram emot det och det var ju verkligen en once-in-a-lifetime-opportunity som aldrig kommer att komma igen... Känns jättetråkigt och jag blev väldigt ledsen och besviken över att det inte sköttes som det skulle så att alla de som blivit lovade en intervju fick vara med på den.
Det var ju tur för min del iallafall att jag åtminstone fick träffa alla killarna i Simple Plan en stund på Soundcheck Partyt, för annars skulle det ha känts otroligt jobbigt att ha gått miste intervjun nu.

Jag ska uppdatera mer om konserten och det kommer en massa bilder och så, I promise!
Till er som var där - hoppas ni hade jättekul, det hade iallafall jag! Och till er som inte var det - försök verkligen att gå på en Simple Plan konsert någon gång, de är helt otroliga att se live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0