Welcome to the World of Simple Plan!

Hej allihopa!
Emelie heter jag, är 22 år och bor för tillfället i Uppsala, där jag studerar. Jag kommer ursprungligen från Sundsvall, men flyttade till Uppsala i augusti 2010 för att studera på Uppsala Universitet.

Jag är ett stort Simple Plan och har varit det sen jag var ca 14/15 år, runt 2003/2004 någon gång, då jag upptäckte dem i filmen New York Minute (där de uppträder med låten Vacation), och sen dess har jag farit fast.
Min "SP addiction" har gått upp och ner genom åren, eller snarare graden av besatthet skulle man kunna säga. Jag har alltid älskat dem och lyssnat på deras musik, men det har varit olika hur mycket jag har lyssnat på dem och följt dem och så. Men de kommer alltid att förbli mitt favoritband!
Nu är jag verkligen inne i en total Simple Plan-period (tro mig, min familj och mina vänner kan intyga det, haha!), och jag märkte att min privata blogg blev väldigt fylld av Simple Plan inlägg. Därför tänkte jag att jag skulle starta en blogg där jag kan samla alla dessa inlägg om Simple Plan helt enkelt, så kan andra Simple Plan fans också få ta del av dem!

Så jag hoppas att ni kommer gilla min blogg! Jag skriver den helt enkelt för att ha någonstans att skriva om Simple Plan och min "besatthet" till dem helt enkelt, haha!

Så detta är en total Simple Plan blogg - Welcome to the World of Simple Plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0