Ultimate Fan Bundle!

En sak man kan göra inför släppet av Simple Plans fjärde album Get Your Heart On! är att förbeställa den, och det finns olika paket att beställa, som ger olika grejer för olika priser.
Det största är the Ultimate Fan Bundle som kostar $49.99 (+ $12.99 i fraktkostnad till Sverige!), och efter många om och men (jag är en väldigt velig människa när det kommer till att lägga ut pengar, framför allt på mig själv...) så beställde jag den! (Synd bara att jag inte kunde bestämt mig för flera veckor sedan, eftersom de första 1000 som beställde fick affischen signerad! Fasen för att vara så velig som jag är.. Haha! Men när de kommer till Sverige (set the date!) så får jag väl se till att ha med den och få den signerad då!)

Köper man Ultimate Fan Bundle så får man:

  • Get Your Heart On! CD
  • Get Your Heart On! All Access Pass: Every week leading to the June 21st release you will get an email to download new music and videos from Get Your Heart On!, including "Loser of The Year", "You Suck At Love" and "Freaking Me Out", Plus you'll also get a special video message from Simple Plan and the full digital album download on release.
  • Get Your Heart On! 18"x24" Unsigned Poster (Signed & Personalized Posters have Sold Out)
  • Get Your Heart On! Baseball Tee
  • Get Your Heart On! Pin Pack
  • *1-Year Online SPCrew Fan Club Membership (1-year renewal for current members)[VIEW DETAILS]
  • Full Album Stream 72 Hours Before Release
  • Immediate MP3 downloads of "Can't Keep My Hands Off You" ft. Rivers Cuomo and "Jet Lag" ft. Natasha Bedingfield




Så jag har nu hittills fått downloads av låtarna Can't Keep My Hands Off You, Jet Lag, Loser of the Year, You Suck At Love och Freaking Me Out. Även downloads utan videorna till Can't Keep My Hands Off You och Jet Lag. Plus en Thank You video från Simple Plan!
Har även fått chans att streama hela albumet så mycket jag vill, och jag älskar det! Nu ser jag verkligen fram emot 21:a Juni då resten kommer, då jag kommer få albumet i min hand, woho!

Simple plan freak, yepp, that's me! Love them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0