SP interviews!

Ja, hehe, mer om SP, men men, ni vet ju redan att jag är besatt av detta underbara band, så!
Det är ganska så mycket om Simple Plan i media nu runt om i världen (kanske inte så mycket i Sverige, tyvärr...), eftersom de ska släppa ett nytt album och åker runt på turné och så, och av vad man kan läsa så får de väldigt bra respons av media iallafall, och det låter ju bra det!


HÄR är en intervju med Simple Plan gjord av metro, ganska så kul att läsa!

HÄR är som sagt recensionen som de fick av Alter the Press på sin konsert de hade i London, och de fick en väldigt bra recension!

HÄR är en intervju gjord av New Music Live med killarna igår i Toronto, roligt att se på!

HÄR är en intervju gjord av Flecking Records med Sebastien (en av gitarristerna i bandet), roligt att läsa!


Nu hoppas jag verkligen att de snart kommer till Sverige!

(Jag gjorde även en liten sneaky grej i förrgår; Simple Plan spelas ju inte så ofta i svensk radio, jag vet att P3 spelar dem ibland, men det är inte så mycket, och de har sagt att de ju är lättare för dem att komma till ens land och turnera om deras musik spelas mycket i radio och tv och så. Därför så skrev jag idag till Rix FM, Mix Megapol, radio P3 och MTV Sverige och frågade hur man ska göra för att önska musik hos dem och få dem att spela mer Simple Plan, haha! Vi får väl se om jag får några svar! Jag gör det lilla jag kan iaf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0