Simple Plan Vlog 8!

Ännu en awesome vlog från Simple Plan, denna gång från Hamburg! I love these guys, jag älskar att de lägger upp vloggar såhär, roligt att se på! (Speciellt då de har en sån knasig flummig humor, hahaha! Det bjuder ju verkligen på sig själva, and that we like, haha!)


00.12 - Minus 20? Yeah right, haha!
00.18 - Det här är en av mina favoritlåtar med Simple Plan, I love it!
00.45 - Kul att man får se hur det ser ut backstage också!
02.02 - Jag vill också vara med på ett Sound Check party!
02.30 - Hahahaha! These guys have humour, samma humor som mig iallafall, så jag tycker det är roligt, hahaha!
03.02 - Rock n' Roll bus, woho!
03.10 - Get Your Heart On!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0