Simple Plan konsert i Tyskland!

Det finns en video från Simple Plans konsert i Tyskland för nå veckor sedan; de spelade under Rock Am Ring festivalen, och man kunde se konserten live via datorn medan de uppträdde, pretty sweet!
HÄR är då en video sammansatt från den konserten, med låtarna Jump, Jet Lag och Your Love Is A Lie, se den, den är väldigt bra! Jag kan förstå varför de får så bra respons på sina konserter! Åååh, jag vill också se en Simple Plan konsert live, I think it would be awesome!

Här är fler klipp från den konserten (dock inte i lika bra kvalité, då det är fans som har filmat), men det är kul att se deras uppträdanden iallafall!
Shut Up, Pink cover (Raise Your Glass) + Jet Lag, Your Love Is A Lie, Welcome To My Life, Addicted, Perfect (de brukar oftast köra detta nummer som extranummer (vad jag har sett), och jag tycker det numret är jäkligt bra; det att Pierre börjar låten akustiskt, sen kommer resten in och tempot dras upp, I like it!), Jet Lag (här sjunger de med en annan tjej än hon som är i tidigare Jet Lag videorna, så antar de uppträdde två gånger??), Jump.

Ja, jag längtar verkligen tills jag också kan se Simple Plan live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0