Simple Plan at the MMVA's 2011

Simple Plan var igår på 'the MMVA's' (Much Music Video Awards) i Kanada, och jag måste bara säga att jag älskar deras red carpet entrance och deras framträdande!

En video från deras soundcheck:




HÄR kan man se en intervju med dem innan MMVA.

HÄR kan ni se deras Red Carpet Entrance! (Clip 3, 08.55) Tro mig, det är helt jävla underbart, fan va de bjuder på sig själva alltså, som dyker upp sådär, hahaha! I totally love them!

Några bilder därifrån: (Källa)


De anlände i en pink limo, hur fränt är inte det??




Fy fan va snygga de är! Hahaha!












Hahaha, ja, de är verkligen helt underbara! Jag älskar att de verkligen kan bjuda på sig själva, jäklar va jag garvade när jag såg deras 'entrance', så jäkla nice!


En intervju med dem på the red carpet:


De är ju för underbara alltså!


HÄR är deras framträdande (Clip 15), och jag längtar verkligen tills jag också kan få se dem live!


Really love these guys, störtsköna killar alltså!


Kommentarer
Postat av: anjelicca

sv: aaa okaj, lyssnat på get your heart on heeeeela dagen! :D så sjukt underbara låtar! jo om det kommer så köper jag oxå på engång! haha

2011-06-21 @ 20:36:23
URL: http://shadows.bloggspace.se
Postat av: anjelicca

sv: toppen då! jag gillar dock inte låtarna med "rapp" så mycket ... :(

aaa jag håller tummarna !

2011-06-22 @ 15:21:00
URL: http://shadows.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0