Pierre playing drums!

Som tack för när han fick 100 000 followers på sin twitter så fixade Pierre en hel del roliga saker för sina fans, och den första är att han har spelat in då han spelar trummor till låten Can't Kepp My Hands Off You! Damn he's talentend! - Sjunger, spelar gitarr och spelar trummor!

"Here is me pursuing one of my passions... drums! I played over our song "Can't keep my hands off you" with my Vdrums. You'll notice a glitch at the end of the bridge. I had to cut and edit the drum fill cause i suck too much and i couldn't get it right the first take. LOL... Chuck is pretty good. Enjoy" (Pierre Bouvier)


Jag tycker han är jäklig duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0